I will follow anyone who brings me to you.

Kommentera


... and at the same time... I am just out here , trying to love myself , but it’s fucking hard. 

(null)

Jag har åtminstone kommit till den punkten att jag kan gå bredvid mina demoner, jag accepterar er, jag vet att ni finns där.  Jag spjärnar inte emot för att lyssna på er längre, för då skriker ni bara högre. Som små viskningar stryker ni kring linjerna på mina läppar som blivit salta av tårarna som rullat ner för min kind. Kryper in i munnen längst bak på tungan och samlas ner i halsen som en stor svart klump. En svart klump som går sönder och ur den väller alla era tvivel som om det vore mina egna sanningar. Det är bara lögner, jag vet det. När jag ser mig omkring möts jag av tomma blickar, människor förklädda till något de inte är, som ihåliga skal. Jag tror ni är lögner allihop.